Update

Så Western Art History (WAH) pappret som jag skulle lämna in idag gick riktigt bra! Jag var helt konfunderad på vad jag egentligen skulle skriva om och om jag hade tolkat det rätt. Så jag gjorde lite listor med arkitektur i lördags, fantastiskt att jag kundce koncentrera mig med Paul mitt framför mig. Och så skrev jag pappret på 45 minuter igår kväll. Helt otroligt rba vart det också. Så pratade jag medtvå av mina klasskamrater under dagen, eftersom vi även har Western Art History tillsammans, och dom hade skrivit och tänkt precis som jag. FRAMSTEG SVERIGE!! Jag känner verkligen att jag gör framsteg här och att jag hänger med på allt. Det är sjukt mycekt lättare och flyter på otroligt bra varje läxa jag gör och läser på engelska.

Inte för att min engelska är dålig eller något, men det är en omställning att helt plötsligt ha ALLT på ett annat språk.

Så; Pluspoäng till mig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0