Community Service

Nu har jag påbörjat mina 7 timmar emd community service. Jag gjorde 1 timme i torsdags kväll då jag fick städa köket. Det gick fort och smidigt. Jag behövde bara torka av bänkarna och så sa RA'n att vi säger att det är en timme.
Igårkväll, efter mitt läxläsande, så gick jag över våran går, över till RA's kontoret, och den blonda (alla kallar henne elaka) RA'n sitter där. Hon var trevlig just idag, men hon är väldigt purken andra dagar. Lite bitter liksom.
Men i alla fall så fick jag börja med att damsuga spelrummet, sen fortsätta och damsuga hela nedreplans korridorer. Woho, svettig workout. Jag såg en hel del nya ansikten dock. Tjejerna tittade ut när dom hörde att någon började dammsuga i korridoren halv 10 på kvällen. Haha. "Community Service" säger jag då och alla ger mig en medlidande blick. "What did you do?" frågar dom. "I set of the side door alarm.." säger jag, och alla säger "Aha", många säger, "I did that too". Och vi skrattar.
Efter dammsugningen så kom en annan RA på att det behövdes göras födelsedagskort och frågade om jag var kreativ. "Om jag är" tänkte jag och så fick ajg sitta och vika, rita och skriva i 2 timmar till! Den ultimata community servicen!

Dammsuger i våran korridor! Vårat rumm är dörr nummer 3 framifrån. (räkna inte med den lilla kanten av dörr man ser i bildens nederkant..)

Kommentarer
Postat av: Kyle

Community service....bummer!!!

2008-10-20 @ 03:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0