frieeeends

Mina 3 favorit killar!
OH my gosh, så kan jag bara få berätta att Ray & Brendan är dom skönaste killarna alltså! Efter Idol idag så hängde vi  utanför Canon Centret (där Idol hölls). Jag skrattade så jag började gråta allvarligt. Först börjar killarna leka med våra väskopr, och posar som jag vet inte vad. Äkta Joey i Vänner deja vu! Sen börjar dom "shirta" Stephanie. VIlket innebär att dom springer upp bakifrån och hoppar över henne med sina t-shirts över hennes huvud, det är så sjuuuukt kul!!! Kommer på youtube snart!

Ray, Brendan & Anthony (crabman)


Putar med läpparna, men vad sjutton gör Ray?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Man måste väl ha varit där . . . Älskar dig! P & k, Mamma

2008-10-05 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0