Salt Lake City, här kommer jag!

Nu har jag bokat min biljett till Salt Lake City över jul! Jag och Stephanie kommer åka med samma flyg dit och tillbaka till Hawaii. Helt sjukt kul! Och vi sitter brevid varandra. Jag kommer att fira jul med hennes familj och med Fatima! YAY! Jag är så himla glad och laddad inför jul så ni förstår inte!!
Kanske borde åka lite snowboard också? Haha!

Reseplan:
Sön, 14 Dec 2008
Avgång: 10.35pm från Honolulu airport
Ankomst: 7.39am ( 15 Dec) i Salt Lake City


Tis, 6 Jan 2009 -
Avgång: 12.00pm från Salt Lake City
Ankomst: 3.30pm i Honolulu


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får riktigt kul! Du måste krama om Kyle och Spencer samt Fatima från mig!

Vi kom hem vid 24:00 igår, och fixade mat, packade upp etc. Vi somande 1:00, och sen skulle ju Emma och jag upp tidigt och Bine lite senare. Jag tror vi alla somnar ordentligt ikväll.

Jag hade ljudet avstängt på mobilen i torsdags morse (personalmöte). Älskar dig! P & k, MAMMA

2008-10-10 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0