Satsumas min vän

Jag saknar verkligen dig Stephanie Marie Johansson! MIn allra bästa vän! Jag saknar våra samtal mitt i natten, sockerflumm och hur du kallar allt satsumas! Jag saknar att fira nyår med dig, och hur du alltid har din favoritmugg när du kommer över till oss. Jag saknar att skratta på roslagsbanan med dig och att ligga upp till midjan i högt gräs när du har en foto idé.
Kort sagt,
Jag saknar dig, för du är min bästa vän.


Taget för 3 år sedan. Även om jag bara varit borta i ca 80 dagar så känns det precis som 3 år.

Kommentarer
Postat av: stephanie

ÄLSKAR DIG! (och jag säger inte alls satsumas till allt!!)

2008-10-19 @ 01:34:51
URL: http://chestnuts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0