Storstädning pågår!

Idag är det White Glove inspection i vår korridor. White Glove är när RA'n kommer och kollar renligheten i ens rum. Och med (haha) en vit handske kollar damm.
Min underbara, men lite stökiga rumskompis sida ser hemsk ut. Så nu tar jag i med hårdhandskarana medans hon är borta och bäddar, plockar och dammsuger hela vårt rum. Måste damma fönsterbläcken och alla möbler. Och så kommer ju mina nyinköpta disinfecting wipes väldigt bra till hands! Dessutom luktar dom citronigt! Jag öppnar burken då och då och bara luktar på dom för det luktar så gott. Plus att dom dödar influensasvirus! Så nu har jag löpt amok med mina tvättlappar!


Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0