The life of a College student

Idag hade jag ingen Hula på morgonen. Fruktansvärt skönt! Äntligen fick jag sova ut. Igår, direkt efter sista lektionen, så satte jag mig och började skriva på min poesi essä. Poesi pappret ska vara inlämnat och klart med 3 omredigerade utdrag så det var bara att sätta igång. Samtidigt skrev jag klart min "business plan" till skolans Survivor Competitions som ska lämnas in för att få credits till Business Management klassen. Till råga på allt så satt jag också och gjorde matte i 3 timmar plus innehållet på Governing Values pappret som måste lämnas in.
När ska jag hinna med att lyssna klart på ljudboken då? Måste klämma inte det någon stans, jag har bara 2 timmar kvar att lyssna på och sen skriva en rapport på den.
Ingen panik, allt på en gång. Nästa vecka ska vi smink aktörerna till skolpjäsen! Jag har fått en lärare som är väldigt "opinionated". Det vill säga att han har en åsikt om allt. Typiskt.... Ge honom till svenskan, gör det bara.

Äsch, gnäller han så låtsas jag att jag inte fattar vad han säger bara.

Det monsun-regnar här idag. Hur är det i Sverige? Vad gör ni, berätta lite, jag får ju alrig höra något! Vad händer i Örebro, Lund, Stockholm?
Fred

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det spöregnar och snöar om vartannat, och Vägverket uppmanr folk att hålla sig borta från vägarna. Jag ska byta däck i morgon. I kväll har det kommit en massa ungar och trick-or-treatat, och pappa har hängt här ett tag eftersom Emma är sjuk.



Hon har magkatarr, och ska bara äta snäll mat den här helgen. Bine är frisk, och har pysslat om Ems. Jag har nyss badat (19:45!) och tagit kort på när pumpan var hel, när den skars ut, och när den står på bordet på altanen och lyser. Så fort jag hittar datasladden till min mobil så lägger jag upp det på Facebook så du, Kyle och Spencer kan vara med från andra sidan jordklotet.



I onsdags var jag på babyafton för Ana-Linda, och i går var Emma och jag på en PowerPoint-presentation som Elisabeth höll i kyrkan och berättade om sina fyra KFOR-missioner i Kosovo. Det var jätteintressant, och det var både kvinnor och män där samt Emma och Lollo från UK.



Vet du hur mycket jag älskar dig? Du är underbar!!!!! Jättemycket kramar och pussar, Mamma

2008-10-31 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0