Vill ni höra nått äckligt?

Senaste 2 veckorna har jag haft ont i halsen av och an. Jag var lite rädd för att jag hade fått streptokocker för jag har nämligen en blåsa i halsen sen 1 vecka tillbaka som gör fruktansvärt ont. Jag sitter och sprayar med min "sore thout spray" hela tiden för att bedöva. Så jag bestämde mig för att boka en tid hos docktorn på vårat Health Centre, och fick tid igår(dagen efter). Hos doktor tar dom blodtryck och kollar lite värden och så. Sen kollar doktorn hur jag mår. Jag hade en reäl influensa för några veckor sedan, och är fortfarande täppt i näsan. hal kollade halsen och klämde på mitt ansikte och konstaterade att det inte var halsen som var problemet utan mina bihålor. IGEN! Jag har fått en bihåleinflamation (sinusitis infection) och slemmet som rensas från näsan och åker ner i lungorna retar upp min hals hela tiden (för att det är så infekterat). ÄCKLIGT!

Men jag har fått antibiotika, plus en hel bunt andra grejer, som ska få mig att bli frisk igen!

Yay för mig! 

Här sitter jag och bloggar :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig min älskling! Tur att du har Health Center. Förresten stavas det streptokocker.



Älskar dig!



Puss, Mamma

PS. Bine fick jobbet på Zara!!!!! DS.

2008-10-09 @ 08:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0