Yes!

Äntligen är all community servicen avklarad! Kämpade av mina sista 3 timmar ikväll. Först dammsuga hela nedreplans korridorer (som förra gången), sen städa piano loungen ( putsa fönster & dammsuga) sedan göra rent tvättstugan. När jag var klar 23.35 så gick jag bort till RA kontoret och sa att jag gjort klart tvättstugan och så sa den Blonda Ra'n (som oftast är den lite bittra) att jag var helt och hållet klart och lät mig gå. Ett stort leende och en major high five fick jag också. Hon är inte så pjåkig ändå!

Direkt efter Theatre Makeup så åkte jag, Chantal och Anthony till Costco och Walmart och inhandlade det vi behövde. Bland annat köpte jag en ny sketchbok och 2 par $6 dollars sweatpants som jag ska klippa av vid knät och gymma i. Perfekt till att springa och träna i helt enkelt. Jag behövde lite mer gymbrallor eftersom jag går till gymmet 3 grr i veckan och tränar nu. Det blir så varmt att spinga i mina mjukisbyxor hela tiden.
På Costco (där man måste ha medlemskort för att ens komma in genom entren & för att få betala sina varor) så köpte jag mer sojamjölk, nötter och nutritionbars. Supernyttiga och goda. Plus mera amerikanska blåbär att mumsa på!

Tackochlov! Jag är så trött nu. Jag tog en dusch efter städandet och sitter nu och kollar lite i matteboken inför morgondagens midterm assessment i matte.

Gääääsp!
Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: gabbi

hej! jag skulle vilja tipsa om en superbra sida, där du kan tjäna lite extra slantar hur lätt som helst! blev du nyfiken nu? klicka på länken nedan för mera info! Ha det bäst sötnos! =)

http://gabbifreak.blogg.se/2008/september/plus-i-kassan.html#comment

2008-10-22 @ 14:31:20
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det heter "hon är inte så pjåkig". Pjåskig är man när man duttar med någon som om de hade en jätteskada när de bara har en papercut.



Bra att du gymmar så ofta!



Puss, Mamma

2008-10-23 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0