Födelsedags kidnappning

Allt eftersom  dagen har gått så har den blivit bättre och bättre. Mellan min L&F klass och teater smink klassen så blev jag kidnappad till Tori's hus där mina kompisar, Lina & Linnea var och sjöng för mig. Jag fick blåsa ut ljusen på en helt underbart krämig chokladtårta som Tori hade bakat med en spektakulärt god chokladfrosting ovanpå.  Plus "cookies and cream" glass. 
Efter mina klasser så åkte ett gäng av oss till Hale'iwa och åt på Tairestaurang. Riktigt mysigt!

Jag är så tacksam för mina vänner! Dom jar verkligen gjort denna födelsedag till den bästa jag någonsin har haft!

Lyckad dag, underbara vänner, fina presenter och 1 år äldre!


Kommentarer
Postat av: Noomi

Jag har en ny bloggadress!

www.noomifornes.blogspot.com

2008-09-24 @ 14:48:20
Postat av: pernilla

grattis i massor!!!

2008-09-24 @ 20:03:05
URL: http://pillerillmittilivet.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Din bästa födelsedag någonsin? What are we, chopped liver?!



Kul att du har underbara kompisar, dock. Puss, Mamma

2008-09-25 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0