Galet galet.

  1. Så det finns lite snygga killar här ändå trots allt. Dom gömmer sig bara.
  2. Jag håller fortfarande på att dö på mattelektionerna och hoppas verkligen kunna klara matten. Varför känner ajg mig så korkad? Antagligen bara för att alla kineserna runt mig när vi hade matteplacerings tetet var ASSMARTA!
  3. Jag har fått nys på en bil som kommer bli min också. Gissa om jag är lycklig!
  4. Igår, fastesöndag, så bjöds det på mat efter kyrkan. RIktigt himla gott. Potatis&Kyckling gryta (med ris) men gissa om jag vart glad när det var potatis i! POTATIS ÄR MIN FAVORIT! Plus att allt vi får här är ris, ris, ris, ris, lite mera ris och ja juste, ris.
  5. I fredags kväll hände en rätt kul och slumpmässig sak. Jag la till en kille på facebook som jag snackat med någon gång i matsalen. Helt plötsligt, typ 2 minuter senare, skriver han "Hey new facebook friend, wanna play?" Och så drog han, jag, chantal och hans kompis Logan iväg till Pounders Beach och lekte strandlekar och badade. Jag och Chantal som var smarta nog, glömde badkläder och badade med kläderna på. Vilken upplevelse! Hahaha, ni ska bara veta hur kul detta var! Och sällskapet var inte illa heller!
  6. Jag har varit på 2 möten denna vecka för Svenska klubben här på Hawaii. Ett med presidentskapet, där jag är SAA representan och kommerha hand om den akademiska utvecklings biten, jobb och kontakt med Sverige och sånt. Väldigt spännande faktiskt! Och igår va jag hemma hos Tori (Victoria Silfverberg) som bor off campus och skickade ut mail till alla som anmält sig för klubben. Hur bra som helst! Tori för överigt är den udnerbaraste människan här. Tack och lov att hon finns :) 
  7. Vi har de senaste 4 dagarna haft Gossipgirl kväll med Stephanie Holm. Ännu en underbar pingla. Hittills den enda tjejen vi hänger med. Och Tori såklart. Känns jättebra, hon är verkligen härlig!
  8. I lördags förmiddag spelades det Ultimate frisbee i the Little Circle precis framför McKay byggnaden. Riktigt kul. Creds till sportkillarna som är riktigt schysst! (An acctual surprise! :D ). Jag brände mig riktigt reällt, inte tänkte jag på solkräm inte. Så Chantal gav mig en massa av hennes Aloe Vera spray och vipps så gick brännan ner och är nu gyllene. Aloe Vera knäcker!
  9. I fredags eftermiddag så åkte jag, Stephanie, Tori & Chantal iväg till Kane'ohe's köpcentrum WindWard Mall och fick oss en ritkigt pedikyr och manikyr. Sjukt billigt och en glädje för fötterna.
  10. I lördags åkte jag, Steph & Chantal tillbaka till WindWard Mall med Patrick och åt på IHOP (international House of Pancakes) och shoppade lite. Jag köpte bland annat ett par sjukt fina beiga/guldiga skor!
  11. Söndag kväll - en date! Hahaha
  12. Måndag, äntligen har matten börjat komma igång. Jag sitter och gör den på datorn/internet.

Detta är kort och gott allt som har hänt i veckan. Frågor? (Jag vet att ni alla kommer fråga om daten.. Men hemligt tillsvidare!)

PUSS

Vad har hänt i Sverige?


Kommentarer
Postat av: steph

så sjuuuuuuuuuuukt konstigt att läsa "steph" och det inte har något med mig att göra, hahahha! åh jag är så glad att du har det bra därborta!

2008-09-09 @ 17:53:03
URL: http://chestnuts.webblogg.se/
Postat av: Noomi

heck yeah we wanna hear about THE date! :D:D:D

du är bäst jackie, kämpa på med matten och allt annat, det kommer gå bra :) pusspåre <333

2008-09-10 @ 11:02:22
URL: http://worldofnoomi.blogspot.com
Postat av: Mamma

VARFÖR ÄR DATEN HEMLIG? ÄR DET NÅGON VI KÄNNER?????

2008-09-10 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0