HAPPY BIRTHDAY TO MEEE!

Imorse när jag vaknade så hade min roomie, Chantal den vackra skönsjungande (titta på hennes uppträndande på BYUH Idol på youtube!!!) tejpat upp en grattis på födelsedagen bild, när jag går utanför dörren så är det en gigantisk rosa poster med massa fint skrivna grejer. Påväg till Hula lektionen så har hon & Phil klistrat upp plancher och bilder på mig över hela campus. Alla i hulaklassen grattade på födelsedagen. Förstår ni vilken kärleksfull underbar rumskamrat jag har? Jag älskar henne av hela mitt hjärta. VI är så lika också!

Stephanie och Erin drog iväg mig igår kväll till Foodland för att köpa tårtgrejer (men jag fick inte titta, bara önska). Och så drog vi vidare till en strand vid 7Eleven och kollade på stjärnorna och poserade på stranden. Stephanie skrev "Happy B-day Sweden" i sanden. Jättevackert var detr. Synd att det inte var ljust nog för att få bra foton. Hon skrev det jättestor på kanske 50 meters lång strandkant!

Mamma, Bine & Emma - Tack så HEMSKT mycket för dom jättefina kläderna!! Jag använder t-shirten idag, den är sjukt snygg!!!!! Och tusen mijloners triljoners tack för marabou, det är min frukost och lunch idag :P (Inte med flit dock!)
Jag älskar er!








Stephanie & Jag på stranden

Kommentarer
Postat av: syster bob

ÅÅÅHH asså underbar människa chantal e elleeerrr!!! och stephanie me!så din b-day va riktigt bra antar ja, och inte slut än. suukt snygg varu i t-shirten min vackra ystörbystör. HAPPY FRIKKEN B-DAY<3

2008-09-23 @ 23:45:08
Postat av: stephanie

åååh vad fint :D vad bra att du fick en bra dag kära du, haru inte fått mitt paket än? :s puss hjärtat!!

2008-09-24 @ 00:26:33
URL: http://chestnuts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0