Jag <3 Hawai'i

Jag hade verkligen en av de bästa dagarna här igår! Efter skolan åkte jag, Chantal, Steph, Ryan och Bryan till en lite stad 20-30 minuter härifrån som heter Hale'iwa. den ligger norrut på ön och åt på en liten tai resturang och roadtrippade lite. Vi åkte tillbaka till campus hämtade lite grejer, åkte vidare till nått slags strandevent, men det var inte så roligt så vi bestämde oss för att åka neråt mot honolulu och bara pumpade musik.

Sen åkte vi tillbaka upp igen, efter en 30 -40 minuter neråt mot honolulu (vi åkte aldrig hela vägen till honolulu) och gick till skolans "game room" och sjöng kareoke. Efter det gick vi vidare till en tonga klubb fest här på campus. Men klubbfesten verkade ganska lame så jag och Chantal drog hem till Victoria och chillade.

Bästa!


Kommentarer
Postat av: Nät

Haleiwa är en av mina absoluta favoritplatser...

2008-09-20 @ 13:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0