NEEEJ!

Jag vaknade upp imorse med världens halsont. Ju längre dagen går desto mer hängig blir jag. Drog bort till Foodland på Stephanie's cykel och köpte halstabletter + "sore throat spray". Sprayen knäcker men måste sprayas på typ var 10 minut. Och halstabletterna... Inte till så mycket hjälp.

Idag hade vi även devotionals kl 10. Det är Devotionals varje tisdag och våran drawing lärare vill att vi ska rita på devotionals. Så gissa vad jag gjorde? Jodå, jag ritade, och blev riktigt nöjd med resultatet också!!!

Efter Läran&Förbunden klassen så tog jag mig en tupplur. Och vaknade när när nästa lektion hade börjat för 10 minuter sedan. Så jag grabbade tag i Theatre Makeup boken och sprang bort till McKay byggnaden och kom 15 minuter försent. PINSAMT! Men läraren är ganska chill så han gav mig ingen skit för en försening.
Intressant dag? Jodå. På makeup klassen ick vi måla in våra highlights och shadows. VI såg ut som apor/krigare allihopa!

På förhand så ska ni veta att jag inte är grym på piano, och speciellt inte när någon sjunger brevid:
- På kvällen gick jag, Chantal & Tori till "the little theater" som var tom. Detta är en föreläsningssal/liten teater. Jag spelade piano medans dom sjöng och värmde upp. GRYMT! Jag har aldrig varit så imponerad av migsjälv!!!

Credits till en sjuk Jacqueline!
(pssst. vill ha krya på dig hälsningar!)

Kommentarer
Postat av: stephanie

KRYA PÅ DIIIG!!!

2008-09-10 @ 17:28:39
Postat av: syster bob

POOORR BAABBYYY! fick du sova efter ja pratet me dejj?

vill ha den sprayen asså ihiii

CRYA PAU DEJJ yster tjära<3

2008-09-10 @ 22:42:12
Postat av: Mamma

Krya på dig min älskling! Jag är inte helt frisk själv, men kan jobba. Det är SÅ höst, och jag tänker på dig. KRAM!!!!! Puss, Mamma

2008-09-10 @ 22:47:13
Postat av: fat

du kan inte bli botad bejb, you were born like that!

Lol, love ya :D

2008-09-11 @ 01:19:31
URL: http://fatinusa.blogspot.com
Postat av: Mikaela M

Skit fin blogg :)

2008-09-18 @ 15:12:40
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0