Roomateship made in heaven

Jag säger bara det, det var verkligen magi från därovan när jag och Chantal blev roomates. Båda älskar färger (speciellt rosa för henne och blått för mig) och choklad. My gooosh. Vi har skaffat oss en liten minikyl som är proppade med vattenflaskor, chokladmjölk och chokladtäckta macademiannötter. Vet ni hur gott det är med chokladtäckta macademiannötter!! Himmelskt!

Vi har verkligen jätteroligt. Tack och lov för det. Jag kommenterar Chantal: I love us! Plus att vi har filkkvällar i vårt lilla rum inplanerat framöver. Gossipgirl, dodgeball, prisonbreak med flera! 

Puss

Chantal, if you see this - I love us 2 :)

Fo shaouw (For sure)

Kommentarer
Postat av: moster

Kul med chokladen och att ni trivs så bra med varandra. Mormor hälsar och har sett din blogg. Vi ser fram emot en liten video från hula klassen!

Pussar och kramar, moster och mormor

2008-09-06 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0