Stolt BILÄGARE!

Himmel och Pannkaka! NU är jag en stolt ägare till en mörkgrön Dodge Stratus -98. Sjukt fint skött och går som på räls!
Jag är så glad och exalterad på samma gång. Min själ sjunger och jag känner friheten viska i mina öron!
En schysst bil är vad man får när man networkar (det pratas mycekt om networking här, så internskämt!). Allvarligt. Jag snackade med en kille i våran lounge, som kände en kille som kände en kille som skrev till mig på facebook och nu är jag en stolt bilägare!

Min alldeles första bil!!! Och den är tien en skrothög! Chris, en kille som bland annat var på mission med Marcus Krylborn, fick sköta bilmekaniker delen och kollade in all olja, och delar under huven som behövdes och godkände. Tack och lov för vänner! Och sen åkte vi på en "testdrive".

Klappat och klart!
Imorgon utnyttjar vi friheten!

Puss


Ps.
Övrigt idag så har jag varit i skolan, hemma hos Tori och käkat, åkt till biblioteket, fixat bil, gått tillbaka till biblioteket och pluggat tills för kvart i 12. Busy day.


Kommentarer
Postat av: Sissel

GRATTIS! Vad underbart att höra att det går som på räls för dig! Cool bilägare! Kram S

2008-09-12 @ 12:41:33
Postat av: binetski

NIICCEE klink, ja googlade din bil den e fet najjs!

pusselipusspuss

2008-09-12 @ 15:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0