Vuxenpoäng!

Nu har jag skrivit på employment papper och öppnat ett amerikanskt bankkonto. Känns lite ballt att ha checkhäft men gammeldags på sammagång! Ächpäsch!
Jag är så trött dock, ni ska bara veta. Plugg hela tiden, sitter uppe till kanske 12-1 ibland 2-3 ohc ska upp vid 7.15 för lektioner som börjar 8 V ARJE morgon. Ujuj. Så helgerna går verkligen åt till att sova ut och meditera. Men jag är inte så trött som jag egentligen borde vara med min dygnsrytm. College, vad ska man säga!

Jag får mycket beröm av min drawing lärare, han som jag också är teaching assistant till, och det känns verkligen bra. Nu måste jag verkligen lägga i krutet dock och verkligen rita lite varje dag. Jag och en tjej i min drawing klass började snacka och det visar sig att vi har samma drömmar, hon vill också blir kläddesigner och är påväg att söka till FIDM. Hon har inte skickat in alla grejer än dock. Hur kul som helst!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ser ut att ha kul! Hoppas du har det också. Jag får väl veta mer när vi ringer dig i morgon. För du svarar väl . . .? I kväll tar vi Snofi till veterinären, och i morgon eftermiddag är det vårdkonferens för mormor på Sabbatsbergs sjukhus. Ramses går på penicillin och smärtstillande, för han hade urinvägsinfektion och det verkar som han har artroser i högterna, för han har haft ont och lagt sig ner stelt och ryckigt som en gammal kisse.



Vi hörs i morgon. Jag älskar dig! Puss, Mamma

2008-09-22 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0