Finals veckan

Gårdagens Book of Mormon prov gick ganska bra, men jag är ändå inte helt säker, det återstå att se när betygen rullar in. Direkt efter Book of Mormon provet så hade jag ett matteprov, ganska tungt att göra två prov efter varandra. Det vill säga ca 4 timmars provskrivning igår. Direkt efter det var det bara att springa över till the Auditorium, hämta upp en kjol som Brother Ferre vile ha hjälp att sy upp till kvällens pjäs, sedan springa över till Bildavdelningen och betygsätta skissblock och final drawings med Mr Alisa (min figure drawing lärare). Sista vevan var ett finalpaper till business management som jag gjorde klart runt midnatt och printade ut imorse.

Intensiv dag.

Men det är värt det. Idag är min försäljning av kläder, skor och smycken (flytt försäljning) igång. Hittills har jag haft 5 tjejer kommit över och handlat saker för $70 dollar totallt. Helschysst! Lite extra fickpengar har aldrig skadat någon! Men nu måste jag ta mig i kragen och plugga till mitt allra sista prov. Min mattefinal(tenta) som inehåller 3 STORA kapitel. Sjukt mycket formler att komma ihåg.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0