Moving Sale Succé!

Så den här idén jag fick med en flyttförsäljning var riktigt lyckad, jag lyckades dra in runt 90 dollar och en hel bunt med glada tjejer fick en det av min garderob med sig hem. Det är fortfarande en del grejer kvar, men försäljningen slutar inte förens på Lördag förmiddag.

Underdagen har jag även lyckats ta mitt allra sista prov på BYU Hawaii, Matte. Trots att detta prov skrämde mig massor och täckte 3 stora kapitel, för att inte nämna även vara skrivet av den svåraste matteläraren i Precalculus, så gick provet väldigt bra. Jag vart otroligt lättad när jag var klar. Imorgon har jag endast sista lektionen av figure drawing och sen spendera tiden med Paul, Nijiko, Aaron, Heather, Brittany och dom andra. Men först på agendan imorgon bitti (eller senare, klockan är ju faktiskt 2.30 på natten) så ska jag äta frukost med Michelle Fawcett, min andra favorit blondin. Helt underbar California brud som är väldigt vimsig men har ett otroligt gott hjärta!

Usch, nästan allt i mitt rum är nedpackat i resväskor. Igen. Det sista som återstår är min vägg med foton, smycken, smink och datorn. Sjukt konstigt. Vi måste även vara ute ur vårat rum på Lördag förmiddag, klockan 12 närmare bestämt. Så då crashar jag i Brittanys hus i några dagar innan hemfärd.

Jag har fått en skjuts till flygplatsen
i alla fall. Min personliga favorit blondin Heather. I hennes Van kommer även Brittany och Celest följa med ner och vinka av mig. Nu fattas bara att Chantal är där också. Men hon kanske inte ens har möjlighet att följa med. Det är helt otroligt sorglit att jag om några få dagar lämnar allt detta. Hela mitt liv här, som jag fick starta upp själv från botten. Jag kommer sakna alla vänner jag har fått här, Chantal (som är som min syster), stämningen på Campus, mångfalden av kulturer, random trips till Honolulu/Pearlridge, WalMart&Costco, Haleiwa Eats, dom otroligt vackra stränderna som nästan går runt hela ön, Kava Roots Acai Bowls, min bil, Cheesecake Factory middagar, Whole Foods trips, bli sprayad med alla möjliga killparfymer på Sephora, känna värmen från solen när jag kommer ut från ett kallt klassrum som har AC'n i högsta hugg. Det finns hur mycket som helst jag kommer sakna, och det skrämmer mig lite att behöva göra om allt igen i Los Angeles.

Peace people, jag är snart hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0