Ramses

Fick igårmorse sms av familjen om att våran katt Ramses fått en stroke. Helt sjukt, jag vart jätterädd när jag fick höra vad som hade hänt med honom. Det såg inte alls bra ut och han fick hållas kvar över natten. Dom fick tidigt på Lördag morgon veta att han fått flera krampanfall och han vart tvungen att avlivas. Stackar söta, mulliga Ramses! Jag tyckte så synd om honom! Jag hatar att se djur lida mer än något annat, jag hatar att ens tänka på att dom lider och var klumpig nog att inte artikulera mig rätt med min rädsla och få min lillasyster arg. Det är fruktansvärt konstigt att han inte kommer vara hemma när jag kommer hem om 3 dagar. Han är alltid den där gosiga som ligger på ens säng och spinner när man kommer in och klappar på honom. En gamal kisse med fräs är var han också, vi har haft honom i typ 12 år och nu kommer han inte vara där något mera. Jag ber för er där hemma. Speciellt för mamma, för det var mest hennes katt, hennes "bebis".

Jag älskar er och tänker på er massor här borta på andra sidan jordklotet. (med tankarna på Ramses: Jag älskar dig!)

Kommentarer
Postat av: Nät

Neeeej, Bubbi Ramses! Världens finaste tjockiskatt... alla kramar till dig och familjen hjärtat

2009-04-11 @ 22:12:49
Postat av: David

Han som var så go' och mjuk och fin! Jag sörjer med er! Kram!

2009-04-12 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0