Valborgsmässoafton

Sjukt härlig dag idag, lite Hawaiikänsla på vädret är det också. Jag och Sabine sitter ute på altanen och chillar i solen med kaninerna ute på gräsmattan. Samtidigt hjälper jag henne att deklarera och uppdaterar ipoden som för några dagar sen vägrade synkronisera. Så det är lite pill. Men ingenting för stressfullt. Det bästa med att vara hemma i Sverige igen är hur otroligt gott det luktar ute. Jag menar det verkligen. Ingenting på Hawaii luktade såhär gott (om inte man var på stranden och fick havsbrisen i ansiktet). Blommorna, gräset och luften (som är otroligt frisk).

Livet som arbetslös är bra. Men, förhoppningsvis, så har jag ett jobb snart också :)









   

Kommentarer
Postat av: Marita

Vilka gulliga kaniner ni har. Roliga tagna foton på dem.

2009-04-30 @ 23:25:42
URL: http://mitassida.blogspot.com/
Postat av: David

HAha valborg äger! Och vädret är underbart och att det doftar gott kan jag hålla med om! ^^,

2009-05-01 @ 07:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0