classics.

Det vart en del shopping igår. Bland annat av underbara Topshop jeans - Mina favorit jeans. Det finns ingen som säljer jeans som sitter så bra som Topshops.

Kommer ni ihåg att jag sa att mina favorit jeans - som jag dessutom haft i säkert 4 år - sprack i baken på Hawaii. Oj vad ledsen jag blev. Riktiga skinny jeans, perfekt grå färd, som gav en gudomligt snygga ben, total rippade i baksömmen på en dag utan byxhelsiken. Jag satte mig i färg med ett par av mina jeans, skulle byta till topshop jeansen (som sprack) och fick ta ett par andra (som dessutom hade krypt i tvätten och var sjukt taights, så jag fick gå med knappen uppknäppt). 3 jeans senare alltså..

Det vart bland annat:
två blusar, en lång kavaj, två par jeans, en klänning, ett par örhängen, en skjorta och ett par nya svarta leggings. Idag inhandlades ett par enkla sneakers från h&m samt en t-shirt från h&m's killavdelning - sjukt snygg till mina nya gråa skinny jeans.

Välbehövliga plagg dessutom. Höst = varmare plagg, vilket jag inte har eftersom mycekt rensades ur inför Hawaii. Men plaggen kommer även kunnas användas om jag åker tillbaka.

BTW.
Min ansökan är klar och behandlas nu. Om några veckor får jag veta om jag kommer få åka tillbaka eller ej. Håll tummarna nu!


Godnatt,
imorgon ska jag träffa Emilie Rinse.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0