Disney Söndag

I förrgår kväll höll jag Paul vaken till klockan 7 på morgonen, eller snarare, vi höll varanadra uppe med att göra tröjor, tittade på bilder och kollade i böcker. Han skyllde förstås allt på mig, för att jag lyckats hålla honom uppe, men i mitt försvar så säger jag att han kunde gå och lägga sig när han ville, men han ville tydligen inte lika väl.

Så igår kväll tyckte han att han skulle hämnas. Jag som deckade i soffan framför "The Reaping" gick och la mig, somnade, och vaknar av att Paul står i dörröppningen runt klockan 1 på natten. Så han sätter sig på min säng och vi sitter uppe och flummar lite. Pinsamma sånger på svenska tvingas jag sjunga också. Ugh. Anyways. Nu är jag redo för Söndagens äventyr.

Angående Disney Söndag:
Hela morgonen har det spelats Disneylåtar på mitt iTunes och Spotify. Jag måste säga att det är en helt fantastisk start på dagen, om inte fantastisk start på Söndag. Söndagar som för det mesta brukar vara den segaste dagen i veckan.

Det roligaste på morgonen är när Brittany kommer in och "En helt ny värld" spelas på svenska och hon säger "How dare you Swedes disgrace our Disney Songs?!", skämtsamt förståss, och jag säger att "Hur ska annars Svenska barn njuta av Disneysångerna?", var på Brittany säger "LEARN ENGLISH". haha!


aladdin-1.jpg jasmine and aladdin image by gl2009kb


Trevlig Söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0