The Oregon express.

Så jag är framme i Oregon, och har varit det i en dag nu ungefär. Väl framme vid McPhee's hus så frick jag träffa deras mamma, en runttur i huset och lägga ifrån mig mina grejer innan vi åkte iväg till Olive Garden för att äta. Gosh, vad jag har saknat Olive Garden! De borde starta den restaurangen i Sverige också!! (PS. kan man beställa ett sånt hus som McPhee's har på postorder så vill jag ha det! Eller så gifter jag mig bara med Paul så kan han bygga ett! Haha). Hela dagen igår rände vi runt och gjorde ärenden och gick dessutom på två bröllop. Tokigt, ja visst. Kvällen avslutades med en nattdopp i McPhee's underbara pool tillsammans med Paul.

Nu är klockan 7.15
och det är packning som gäller, eftersom vi åker till San Fransisco (Fresco) om två timmar. Yay! Förhoppningsvis rör vi oss ner mot LA också.

Hör senare!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0