come and pick you up if i have to.

Gårdagens pizzabak och chill vart riktigt lyckat. Jag är verkligen tacksam för riktigt bra vänner! Så tack Fatima, Sofie, Patric, Gabriel, Thomas, Davidx2, Marlene och till mina systrar.

Skypedate med Paul imorgon bitti. Hans föräldrar och syster är i Fillipinerna och hälsar på släkt över jul. Brittany, som är min nya roommate, kommer hem den 5e. Så jag får hänga med Paul själv i några dagar. (Vilket, inte för att klaga, inte är så tokigt!). Det är helt stört. Jag åker om 9 dagar - Nästa Lördag.

Spotify'ade lite på jobbet igår och lyssnade på Leona Lewis nya album Echo, som är riktigt riktigt bra. En av favoritlåtarna är denna:


Leona Lewis - I Got You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0