Galenskaper samlade i kommande vecka.

Oh! Jag åker om exakt en vecka! vi denna tid om ! vecka sitter jag antagligen i Amsterdam och väntar på mitt planbyte till San Francisco!

Jag har galet mycket att göra denna kommande vecka. med start ikväll - Packa och skriva tal till imorn.
Måndag - jobb+middag med tjerna på jobbet, Tisdag - Packa!, Onsdag - Jobb&Packa + Fokusdans, Tosdag - Mammas födelsedag+packa!+nyårsfest på Fokus, Fredag - PACKA!!!!!

Usch. Och emellan alla svängarna ska jag dessutom hinna tvätta och städa i mitt rum innan ja gåker TIDIGT på lördag morgon.. Ca kvart över 3 på natten för att vara mer bestämd.

Men det känns ändå bra. Jag får spendera veckan med vänner, familj och jobbkollegor som jag verkligen tycker MYCKET OM! För att sedan bli upphämtat i Honolulu av Paul, äta middag och sedan gå till sakramentsmötet på Söndagen. Surfing på eftermiddagen :P Yes, jag sa surfa. Men Surfing kan vara "recreational" också. Jag njuter ju ändå av naturen utan att jobba :P

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0