Let it snow, let it snow, let it snow!

Idag måste det ha blivit den mest effektiva Lördagen jag någonsin varit med om. Flyget till Hawaii är bokat, båda jag och Bine har (äntligen) fått håret klippta, julklappsshopping, klädshopping och dessutom få bevittna en ganska häftig grej.

Jag njuter verkligen av snövädret ute. perfekt att vara hemma denna jul med snö och julväder. Mer underbart kan det inte bli. Så lite sorgligt är det faktiskt att jag sticker igen.. Men skönt på samma gång.

Dagen har blivit lite av en välsignelse för Sabine, på flera sätt. Hon har fått veta att hon kommit in på Skrädderiprogrammet på Tillskärarakademin bland annat. Jag blir så otroligt glad och lättad när bra saker händer för mina systrar, för dom förtjänar det verkligen.

Anyways.
Jag är så himla lättad över att flyget är bokat. Såhär ser resplanen ut:

Utresa:
2 Januari 2010, tidig morgon - Framme i Honolulu den 2 Januari, på kvällen.
Arlanda 6.25 - Frankfurt 8.35
Frankfurt 9.55 - San Francisco 12.20
San Francisco 16.50 - Honolulu 20.20

Honolulu
Waikiki Beach, Honolulu, Hawaii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0