men's needs and girl's needs. they don't agree.

Det är dags för lite Cribs idag, känner jag. Det är söndag, och jag måste till jobbet.

Igår var jag och en skön bunt människor hos Marlene ute i Södertälje. Dan börjades med ridande och jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde, helt stört! Hanke's häst skenade med honom på. Och vi kunde inte sluta skratta, tills nån minut senare när jag och Mirriam började backa och såg att hästen kom emot oss. Många MÅNGA credits till Hanke som höll sig kvar! Någon måste ha ont i låren idag, haha!! Marcus dokumenterade med systemkamera och videokamera och Mange visade sig vara rena ridtjejen. Gabbe kan prata med hästar och Mirriam är sjukt snygg i ridhjälm.

Tacos lagande, film och flumm på kvällen. Jag kunde inte ha bett om en bättre helg helt enkelt!

Så, The Cribs - Mens's needs. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0