mind over matter.


I'm going slightly insane over here.

Denna vecka hr vi ju som sagt DET stora provet. Imorgon är sista dagen på det tre dagar långa Manuella Mönsterkonstruktionsprovet som vi har. Och: MY BRAIN IS FRIED! Man blir så trött!!
Jag är ju redan klar med kittet till Datalektionerna som var ganska stor också. Med måttlistan, plaggskisser, detaljskisserna och allt.. Ja ni vet.

Jag är lite kär i Adobe Illustrator också, by the way!

Och. Jag saknar mina Amerikanska vänner. Idag berättade jag för min chef att jag åker tillbaka till Hawaii, och även att jag fått stipendier som täcker en stor del av min terminsavgift. YAY för bra portfolio!! Riktigt skönt att chefen tog det bra.. Det var en mycket stor lättnad.

Nu har jag bara några måttlistor kvar att göra på jobbet så ska allt vara okej :)

Well. Time for bed. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0