Nyår? ja!

Klänning och lösögonfransar är införskaffade till nyårsfesten i veckan. Big Check!

Talet jag höll idag blev jättelyckat! Jag är så glad att jag sa ja till att hålla ett kort tal idag!

På eftermiddagen åkte vi över till Mormor och firade jul (igen) med Henne och Moster Catarina. En julmustkyckling á la Pernilla Wahlgrens Julprogram lagades - quorn bitar till mig då förståss. Jag är inget stort fan av julmustsåsen, men de andra tyckte om den. Det godaste med hela rätten var rotfruktsblandningen som blivit ungsgrillade med rosmarin - SÅ GOTT!

Om bara 6 dagar träffar jag Paul igen, och resten av min lilla Hawaii familj+vänner. Det är verkligen en så konstig känsla jag har för att åka tillbaka. Jag längtar, och på samma gång så vill jag bara stanna kvar här. Jag tror det är nerver som börjar smyga sig på. Packandet satte jag igång med igår också. Lite "need to haves" packades, byxor är utvalda, tröjor lite organiserade för att kunna packas, packlista skriven på vad som behövs tas med, presenter inköpta och någorlunda planerad vecka.


Jag känner mig så stressad dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0