<3's Shopping

För att fördriva och glömma bort en alla hjärtans dag på Hawaii, så begav jag mig ner till Pearlridge tillsammans med Nathalie och Nijiko för lite hjärteläkande shopping. Jag hittade några riktigt snygga linnen till Bine och Emma, med tillhörande smycken (ni kommer bli så glada), och en söt tröja till migsjälv. Sen spenderade jag även nån timme inne på Sephora och köpte parfym och smink. Mycket glödjande för själen ska jag be att få tala om.
På kvällen så gick jag och Nät till Foodland och köpte på oss en massa frukt och grönsaker och hyrde film. Med en sjukt god fruktsallad och grönsaksdip och mycket "heart to heart" prat så kände jag mig inte alls så hemskt som jag trodde jag skulle göra. Mycket mysigt! Hon är så underbar! Tack Nät för at du fick mig att glömma bort den miserablaste och "most retarded holiday" ever.



Forever 21
Ca 149 kr


Make Up Forever (från Sephora)
Det ultimata pudret
Ca 200 kr



Kommentarer
Postat av: Nät

Awwwe bubbi-Jackie! Det var en asbra dag^^

2009-02-17 @ 07:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0