Ala Moana Lördag

En mycket mysig, väldigt tjejig dag, med Heather och Nät nere i Honolulus allra mest asiatbefolkade köpcentrum - Ala Moana. Gotta Love the Asians! Allvarligt dock, det kryllar av Asiater där. Ala Moana har väldigt mycket stora designer märken, men även lite blandade "prisvärda" butiker som Forever 21, Claire's och Pac Sun.

Vi åt lunch på Ruby Tuesdays, som förresten har världens godaste salladsbar (och då menar jag verkligen godaste!), och rullade lite väl mätta hem på eftermiddagen.

Inne på Claire's, som är en smyckesbutik, så hade dom redan börjat skylta för St Patricks Day och jag tror jag hittade min framtida bröllopskrona. Vad tycker ni?


Tunika: Forever 21

(Och för er som inte förstod ironin i min framtida bröllopskrona - Detta är ett absolut NEJ! Självklart kommer jag inte att gifta mig i en grönglittrig prinsesskrona...)

Kommentarer
Postat av: syster bob

haha joo snälla, den är så wedding vänlig!

goare än berga sallad????

2009-02-23 @ 14:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0