break the fast.

OH MY GOSH! Så tror ni inte att jag dog lite idag när dom på våran "break the fast" efter kyrkan serverar bakad potatis! Alla ni som känner mig vet hur extatisk jag blir när det serveras potatis! Chantal, min rumskompis, skrattade så hon dog, för hon vet hur mycket jag älskar potatis!

Faste Söndagen, rent generellt, har varit sådär. Jag blir bara sjukare för varje dag som går, och nu tror jag verkligen seriöst att jag har en bihåleinflammation. Så jag sov bort i princip heal söndagen, vaknade runt klockan 1, klädde på mig och gick bort till våran församlings "break the fast" lunch. Chiligryta, bakad potatis, gräddfil och sallad. MUMS! Riktig mat också. Tack lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0