If I go crazy then will You still call me Superman?

Hemresan är totalt bokad nu mina vänner! Jag längtar något fruktansvärt. Så mycket att jag hade en "homecoming" dröm inatt. Skumt nog så satt min familj och min bästa vän i kyrkan på ett VB möte (eftersom det var i början på månaden) och jag smög in när en random barnkör sjöng. Jag blev totallt påhoppad av Stephanie och klämnde in mig emellan henne och Mamma. Alla tittade bakåt och storlog och väntade energiskt på att få säga välkommen tillbaka till mig.
Jag tror nog att denna dröm var ganska undermedvetet mina förväntningar på att komma hem. Men ännu en gång. Man vet aldrig.


Men såhär ser det ut än så länge:

Avresa från Honolulu den 13 April 2009
Honolulu avresa: 07:15
Anländer i LAX: 15:45 byte till London Heathrow Flyg

Departs: 17:35
London Arrives: 11:50 14/4 för byte till SVERIGE FLYG

London Departs: 13:50
Arlanda Arrives: 17:20 14/4 WOHO! Be there!



59 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: s

:DD

2009-02-12 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0