Jackie Junior.

Efter ett fruktansvärt härligt "Jag-vill-färga-håret" ryck så åkte jag och Nät iväg till foodland och köpte brun hårfärg. Sent onsdags kväll (runt klockan 12-1) så klickar jag i den bruna färgen i hennes hår. Nu har hamsterflicka, som Bine så fint kallar henne, en brun kaluffs och snart väntas lite klippning för att förfina det hela!

Men i alla fall: Färgen som Nathalie valde blev lite (läs ganska mycket) grön/grå, så jag fick åka tillbaka i torsdags och köpa en färg somjag tyckte skulle täcka och ge bra nyans och färgade om och klippte fröken Wiklöf. Riktigt riktigt fint vart det faktiskt. (Även om hennes mamma hatar det, vilket hon så snäll påpekar för stackars Nät. ELAKT! Det blev skitsnyggt! Hon passar jättebra i brunt, plus att hennes ögonbryn är mörka vilket gör att det passar in ännu bättre!) EAT THAT!

Har jag även berättat att jag klippt två killar so far? Pappa, du är näst när jag kommer hem! Klippningarna blev riktigt bra! Även om jag ljög lite fint och sa att jag klippt hår förut (men det får dom aldrig veta hahha). Tinas syster är frisör och gav oss en snabblektion i hur man klipper killar över jullovet. Så jag har lite bakgrund. Det blev lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0