Paket från Sverige!



En lite smått försenad julklapp skickades med posten förra torsdagen från Sverige och jag har troget gått över till vårt lilla postkontor på Campus för att kolla om jag fått en avi. Idag när jag kommer dit, efter att ha skippat Book of Mormon (för jag somnade nämligen på mattelektionen som var precis innan och det bådar inte gott för en 60 min lång religions lektion) och hittar en knallrosa avi med mitt namn på i min lilla postbox!

Helt hysteriskt glad blev jag när jag öppnade paketet och fick en jättesnygg kornblå tröja från Monki samt en midjejacka från MQ! Tack så hemskt mycket Bine, Emma & Mamma för detta!

För att inte tala om kärleken  till den jättesöta nallenyckelringen från London som skickades med!

Jag älskar er! Och jag älskar Monki!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi älskar dig med!!!! Puss, Mamma



PS. SOV UNGE, SOV!!! DS.

2009-02-10 @ 09:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0