Seussical

Mycket intressant och hektisk vecka. Mycket att göra i genrepen till Seussical och varje kväll har jag sminkat och ordnat hår till "WHO" flickorna. Varav ena är min roomate Chantal. Jag har verkligen hittat mitt element alltså. Kläder och smink, kostymer och hår, det kan inte bli bättre. Så varje kväll, även om jag inte behöver vara där, så har tjejerna nu blivit beroende av att jag gör deras sminkning. Det känns bra!








Sen gick vi även och tittade på musikalen igår kväll (någon får ju liksom gratisbiljetter när hon jobbar bakom scenen som "musical crew"!


Nät, Jag & Heather

Kommentarer
Postat av: Nät

WHAAAAAT Moget att du la in en bild av mig där jag ser ut som en sköldpadda

2009-02-22 @ 07:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0