ammoniak. ja, tack.

Jag älskar doften av nyfärgat hår!

Igår färgade jag tillbaka håret i min vanliga färg, något mörkare, för att få bort slingorna som i princip blivit blonda av Hawaii solen. Och ja, det bleker verkligen. Till och med mina födelsedagsposters från september har fått en hel annan färg av solen. Dom sitter på min vägg, med något papper över på någon kant, och jag upptäckte då igår när ajg omorganiserade min vägg lite att solen blekt allt som inte varit täckt med något annat.

Men, summan av kardemumman är i alla fall att mitt hår liktar gott och nyfärgat! Fräsch tycker jag!

Fred,
tusan, imorgon har jag ett stor Matteprov. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0