as cold as ice.

Till min förtvivlan imorse, vaknar jag upp med ont i halsen. Tusan också, nu blir jag förskyld igen! Efter en mycket lång dag, plus middagsparty, plus somnade på första lektionen, matte labbet till klockan 22:oo, en tripp till Foodland för att köpa på mig mitt förskyldningsknark, städat rummet inför Roomchecks (White Glove) imorgon, så är jag äntligen i mitt rum, sittandes stilla och halvslumrande på mig sängkant.

Jag måste medge att USA har bästa förkylningstabletterna: DayQuil (dagpiller) & NyQuil (nattvarianten) är THE BOMB! Allt i ett tabletter, hostmedicin, febernedsättande, plus något sömnmedel i Nattvarianten som gör en lite lullig. Det hjälper verkligen! Man tar 2 på morgonen, (eventuellt 2 på eftermiddagen) och 2 på kvällen innan läggdags. Vaknar upp och mår bättre med bedövda symtom. Underverk! Tack USA!

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51TGbodzwbL._SL500_AA280_.jpghttp://ecx.images-amazon.com/images/I/41E3dBF%2B7vL._SL500_AA280_.jpg

Hur mår mina sjuka syskon där hemma?

Kommentarer
Postat av: syster bob

dina syskon äter colored MMs^^ så vi mår bra! sjukan är borta så d e lugnt.

stackars min lille klink! dock ser dom där pillrena verkliiigen jumjum ut haha

2009-01-28 @ 11:09:38
Postat av: Mamma

Spisen är lagad nu, men Bine är fortfarande rädd för den.



Puss,



Mamma

2009-01-29 @ 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0