jag tittade ut och vad såg jag för visst?

Art Stipendie på $840 blommade på äppelkvist!

Igår morse när jag kollade min mail för att leta efter svar från STA Travels om min hembiljett så hade jag fått ett nytt mail från "the cashiers office". Typiskt tänkte jag, vad nu då, för jag hade redan hämtat ut den andra checken på ett av mina stipendium, så jag täntke att någonting kanske var fel. Men nejdå! Då ahr jag fått ett till stipendium på 840 dollar denna termin! TIll min förvåning (eftersom jag trodde att dom redan delat ut stipendierna och jag inte fick ett) så var mitt portfolio bra nog!

I slutet av förra terminen, runt november, så skickade jag in stipendiepapprena i sista minuten tillsammans med mitt portfolio från skolan!

Tack så mycket, Mr Alisa säger jag!

Peace Peeps

Kommentarer
Postat av: Sissel

Grattis Jacqueline! You rock!

2009-01-26 @ 10:51:42
Postat av: Noomi

Grattis! Värdlens bästa överasskning ;) ta hand om dig och njut av tiden du har kvar - PUSSGRUKA

2009-01-27 @ 18:15:28
URL: http://noomifornes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0