Facebook the blessing

Jag trodde nog aldrig riktigt att jag skulle säga detta, eftersom det trots allt kan vara en riktigt pain in the butt, men Facebook har visat sig bli lite av en välsignelse till släktkontakter. Senast la min Faster Tina till mig som vän på Facebook och var rackarns snabb med att skicka ett meddelande. Henne har jag nog inte hört ifrån på 3-4 år.. Tokigt. Hon är helt underbar! Skithärlig brud! Och dessutom har jag inte sett kusinerna sen våran Kusin Carro tog studenten för 3 år sen. Well, vår släkt kontakt är inte den bästa. Men vad glad man blir när det faktiskt händer något. På mammas sida är det ju Mormor och Moster som vi träffar ofta. Mormor kommer dessutom ska få ett par hörapparater snart och kommer då även att kunna hänga med mer i samtalen när vi träffas.

Facebook. Minor blessing.

Tack!


Faster Tina i mittern och kusinen till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0