Fantastiskt paket från USA.

Jag fick igår morse innan jobbet, hämta ut mitt paket som Paul skickat från USA. Ett skokartongsstort paket proppfullt med Amerikanskt godis, ett kort brev och ett silikonskydd till min bebis (blackberry).

Det bästa var att han kom ihåg mina favorit tuggummin från USA och skickade med jumbosize utan Symphony Chokladen som jag sa till om. Där har vi en kille som håller koll alltså! Fantastiskt! Trots att jag hatar russin och har gjort detta mycket klart för honom flera gånger (medans han skrattar högt) så skickar han med flit med ett paket med chokladtäckta russin i paketet och säger att "I even remembered your favorites, Raisinets". Han är för skön alltså!

Bine och Emma har fått det mesta godiset. Jag behåller en Cookies&Cream kaka. Är det verkligen möjligt att man kan bli så otroligt glad för tuggummin?


Tuggummit heter "5 Gum" och den gröna är min favorit. En sweet mintsmak som varar hur länge som helst och kan blåsa hur stora tuggummibubblor som helst.
http://www.bizzia.com/brandcurve/files/2007/12/wrigley-5-gum-packages.jpg

OPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0