i just want to be one of the girls.

-Katy Perry

Jag sitter och funderar på morgondagen
. Jag måste börja med packningen.. Är jag för lat för att packa? Det är två dagar kvar, jag MÅSTE packa! Jag som alltid packar 2 veckor i förväg, och nu är det knappt 3 dagar kvar. GULP. Emellan uppsömnaden av shortsen så ha jag sprungit tvättrundor också. Det är ju självklart att jag vill ha med mig alla de bästa favoritkläderna till Los Angeles och Medford. Självklart. Väskan står på golvet och tidigare på dagen flängde jag iväg ner till ICA för storinhandling av Svenskt godis till Amerikanerna. Det var väll inte mer än rättvist att ta med en hel jättepåse med godis till dom, eftersom Paul, den rara, skickade en jättekartong med mina favoriter från USA. Fantastiskt!

Såhär:

I Godisprinsen påsen finns frukt fiskar, salta fiskar och Refreshers.

Imorgon ska jag luncha med min Pappa på något nytt vegetariskt ställe på Medborgarplatsen. YES! På Onsdag blir det 6 månader som vegetarian och jag har aldrig mått bättre. Helt ärligt!
Samtidigt måste jag hinna springa över till Mattsonsband och köpa kedjor att sy på Brittany's tröja, posta Lollo Karlssons paket och hämta upp en Western Union transfer. Sedan är det tänkt att jag, Pappa och Sabine ska gå och se den nya Harry Potterfilmen. Någon som har sett den, kommentarer?

Peace.


All Time Low - Walls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0