Mullig kanin ute på vift.



Dodde som smyger sig in i mitt rum och tror att jag inte märker. Dodde, låt mig bara få berätta, är en kanin vi har haft i många år nu. Han gillar att utforska andras rum och man får  vara otroligt snabb med att stänga dörrarna när hanos släpps ut för att skutta runt. Ibland när vi går in i Emmas rum så har Dodde genast sprungit in bakom hennes dörr och gömt sig och tror att ingen ser, för han vet att han inte får vara där. När man då öppnar dörren lite så springer han ut därifrån fort som attans och hoppas på att ingen ska ha sett honom.

I övrigt är han otroligt snäll och kramgo. Det bästa han vet är att abra få sitta och mysa med oss. I min familj har vi haft kaniner stora delen av vår uppväxt. Dom är otrilgt kärleksfulla och snälla djur, och om dom är bra uppfostrade och har fått mycket kärlek så bits dom inte. (Vilket våra inte gör, dom biter aldrig någon).

Godnatt folk,
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0