Packat och klart för Sommarens sista äventyr.

Så det blev inget Fest i Nord som var tanken tidigare. Istället sa jag upp mig igår, lyckades fixa in Sabine för att ta över mig, kommer chilla några dagar nästa vecka och sen åka till USA om allt går bra. Komemr sedan lagom hem till att skolan börjar. Perfekt!

Väl i USA så verkar det som att det blir en ltien lista med grejer att göra, inkluderande:

Fall Out Boy konstert
Disneyland
Besöka Los Angeles, San Fransisco, (San José), Portland
Yardwork hemma hos McPhee's lagom till Deras brors homecoming från Costa Rica
Wicked musikal
Bad, mini-kampingtripp
Träffa Ashley i Portland (som dessutom kommer gifta sig i dDecember den lilla råttan!)

Oj, oj, oj. Och när jag kommer tillbaka, (ps, jag kommer uppdatera i Oregon också), så är det Mönsterkonstruktör 4-life som gäller. Min själ är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0