Semesteroturen

All Time Low - Hello Brooklyn

Självklart ringer dom då från H&M idag
när jag sitter i bilen och ska skjutsa Emma in till en intevju, och H&M ville ha in mig på en intervju imorgon! GULP! Jag som ska till Los Angeles imorgon bitti! Tusan! Mitt på semestern! Tjejen som ringde frågade om jag fortfarande var intresserad av tjänsten och om jag var i Stockholmsområdet just nu, när hon hörde att jag halvt tvekade.  Jag sa att jag abolut är intresserad av tjänsten men att jag är på semester nu (eftersom jag faktiskt åker imorgon). Så himla olägligt att jag åker imorgon! TUSAN!

Jag bad om ursäkt flera gånger för att jag inte kunde komma, "ingen fara alls" säger hon och vill att jag ringer tillbaka såfort jag kommer hem från semestern. Det måste ju ändå vara något om hon vill att jag ringer tillbaka den 16e? Hålla tummarna!!

Himla otur!
Men jag är jätteglad ändå, vem vet hur många som sökt den tjänsten. Mitt på Hamngatan skulle det vara också. Jag håller tummarna, sparar nummret och njuter av mina två härliga veckor i USA och har förhoppningsvis en intervju när jag kommer hem.

Jag ska fortsätta packningen. Och så fick jag en till t-shirt order som var betald och klar igår, så det är bara att trycka och skicka iväg innan jag åker.. så att säga.

Fina presenter har jag inhandlat till Paul & Brittany. Brittany,. som älskar mina ginakläder, får en tröja, ett linne och en tunika. Paul får en sjukt snygg mörkblå t-shirt med tunna röda ränder från MTWTFSS/Weekdays, som jag bara längtar efter att få se honom i!

Några av presenterna

Åh jag är så peppad för imorgon! Upp tiodigt, långt flyg, men definitivt värt mödan när det är Los Angeles jag landar i. Även om jag inte kommer gå på FIDM, så har jag lyckats ta mig till LA för att kolla in staden och uppleva lite av dess finurligheter. Hollywood skylten, Rodeo Drive och FIDM, här kommer jag!


http://meetthepete.files.wordpress.com/2009/06/los-angeles.jpg http://www.hybridcarblog.com/uploaded_images/los_angeles_auto_show_and_hybrid_vehicles-770960.jpg
Hollywood   -   Los Angeles       

PEACE,

vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0