Sista jobbdagen.

Idag, (och ja, jag är en sån syndare), jobbade jag sista dagen på mitt jobb. Min chef frågade mig om jag kunde jobba dena dag innan hon gick på semester, uppenbarligen så vart det juu så att jag vart extra peppad på att gå på semester då, haha. Så från och med nu, och imorgon, så har jag SEMESTER. Packning ligger på min lista för 2do's grjer imorgon, tillsammans med att sy upp ett par shorts, skicka iväg en t-shirt order och laga ett par leggings som har gått sönder.

Denna vecka har trots allt varit underbar- Jobbet har varit jättekul och tiden har bara "swoschat" förbi. I Måndags bjöd Gunilla från vår församling (Coolaeste tanten ever), hem mig, Sabine ohc Stephanie några timmar för att äta nygjord blåbärspaj&glass och njuta av solskenet i hennes lilla trädgård. Det var utan tvekan bästa starten på veckan! Inte är det bara så att hon är otroligt snäll och godhjärtat, men att hon även syr sina egna (och andras) kläder som inspirerar mig mest. Hon är bara för söt!


Gunilla


Sabine - HAHA!


Stephanie and jag.


Anyways. Jag hoppas att er vecka inte var för hemst! Oh, och jag ser SÅ FRAM EMOT att sätta mig på flyget på Torsdag morgon!! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0