just another fine frenzy.

Detta är min lilla morgonpepp låt. Helt fantastiskt härlig. Jag förvånad nästan varje gång över hur olika mina systrars och min musik är, och itne på ett dåligt sätt dock. Varje gång vi kopplar in iTrip:en till iPodarna när vi åker med bilen så kommer det upp låtar som någon av oss inte hört inna och förälskar oss i lite. Det lönar sig att ha två systrar med en lite annorlunda musiksmak än du själv. Samma sak med en bästa vän. Det blir verkligen ge och ta mellan musiksmaker mellan Usteruds & Stephanie. Fantastiskt! Tips till er: Fine Frenzy, Pheonix & Helio Sequence. Kolla upp dessa artister!

Så, ledig måndag. Jag, Bine & Fatima hade planer på att åka ut till Djurgår'n, och gå runt eller hyra alvedoncyklarna och cykla runt. Men vädret var inte så lovande. Så det blir nog en annan mysdag hemma hos Fatima. Ingenting man tackar nej till ändå.

Här får ni lyssna,
Peaces - Lose You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0