Ännu en Onsdag i Sverige.

Men ändå inte vilken Onsdag somhelst. Det är min andra Onsdag som en arbetande 21 åring, hemkommen från Hawaii. Det borde firas lite! Trots att jag endast sovit runt 4 timmar så har jag varit väldigt allert under dagen på jobbet. Sjukt tråkigt att jag inte kunde stanna hemma och mysa tillsammans med våras alla Örebroare: Hans & David. nnan jag en slutat jobbet hann dom åka hem och jag fick inte säga hejdå. Men jag är inte bitter. Det blir flera gånger. Men ni vet hur det känns när man inte har träffat någon på SJUKT länge, (prova en sådär 2-3 år), och då vill man vara med dem så mycekt det går och "cathc:a up" på förgången tid.

Efter jobbet vart jag så sjukt hungrig, och gick förbi Hötorget och alla fruktstånden och fick ett übersug på jordgubbar. Cirka 3 sekunder senare hade jag 2 skinande röda jordgubbslådor som luktade himmel i min väska, traskandes ner mot Östermalmstorgs Tunnelbanestation. Är inte sommar vädret underbart?

Mycket nytta och mycket nöje.

Peace


Berättade jag att förra veckan,
Fredag närmare bestämt, så klippte jag mig. Äntligen! Jag fick nog av trassligt och superslitet hår och drog mig bort mot Souk Gallerians omtalade drop in och fick en tid dagen därpå. Jätteduktiga frisörer och en budgetklippning som borde omtalas mer! Är ni trötta på era frisyrer eller behöver uppiffning? Dra till Souk Gallerian (hörner uppe på Topshops butiksplan). 290 kronor och 1 timme senare så var håret i princip som nytt igen.

Souk Gallerians Egna frisörer

Kommentarer
Postat av: borgenfalk

han vart riktigt snygg!

en riktig liten fashion fotograf haha

nej men fettlig bingo!

bra jobbat:D

2009-06-19 @ 02:11:58
URL: http://borgenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0