DAG 3.

Det är stört hur ont mina fötter gör just nu! Och nu gör dom inte ont på ett skönt sätt heller..

Dock trivs jag på jobbet. (eller provjobbet.. whatever) Och jag känner till de mesta dagsrutiner och känner mig bekant med butik, de flesta priser och lager. Igår var det personalmiddag, som jag fick gå på. MIddagen ägde rum på Jimmys Steakhouse på Mariatorget, där jag åt en tallrik med jumboräkor och kreolrisotto. Helt stört god var den också! (Definitivt att rekommendera!) Camilla - Min chef, är en riktigt rolig pingla. Hon kom från Polen för 20 år sne, och har en rätt härlig (men inte övertydlig) polsk dialekt och har värsta bondbrudkroppen.  :) Vi satt och småsnackade under middagen, det var riktigt roligt faktiskt.



Hur är det med er?

Kommentarer
Postat av: mathilda

vilken butik? Kul att det går bra (:

Synd att jag total-missar er i helgen :(

2009-06-10 @ 22:45:49
URL: http://tuldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0